Victoria Solås

2014-01-07
12:37:00

7 Januari 2014
Hejsan hoppsan!
Ett litet tag sedan sist. Denna gången var det endast 3 dagar, lite lagom. Känner att mina tangenter är helt värdelösa. Och jag klippte av mina naglar för jag trodde det var dem som orsakade det .. Nåväl, de växer ut!

Vad har hänt de senaste dagarna? Inte alls mycket för min del. Börjat spela Roller Coaster Tycoon 3. Sjukt roligt och tiden bara flyyyyyger iväg! Idag ska jag försöka vara lite duktig. Ska lägga upp alla häst-prylarna lite varstans och hoppas jag blir av med dem! Enda jobbiga är att jag vet inte vart pappret med alla måtten till b etten är eller priserna på dem heller för den delen ... De kommer väl fram så småningom eller så får jag börja om på nytt ..

Igår var Andy och Thilda här och åt middag med oss samt tittade på film. Blev fläskytterfilé och klyft potatis med brun sås. Riktigt gott vill jag lova! Blev en skräckis vi tittade på Trick or Treat.

Nej, nu ska jag vara duktig och göra allt det jag ska göra, så kan jag checka av det på min To-Do lista!
Med lite tur så kanske det blir en ny header!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: