Victoria Solås

2014-02-27
09:33:00

27 Februari 2014
Exakt en vecka tills jag fyller år nu ..

I torsdags var jag i Laholm och testade rida Diod. Dessan behöver hjälp några dagar i veckan att rida lite unghästar. Så jag ska jobba mig igen om allihopa och hitta den/dem jag gillar mest. Red som sagt Diod i tisdags. En nätt liten kille som var väldigt fin att rida. Fick använda en hel del ben. Gissa vem som var ofantligt trött sen och som inte har någon kondition? Jo, jag! Haha, ska tillbaks dit idag och testa en ny häst. Får se vem det blir!

Igår hände det inte så värst mycket. Lotta fick hitt ett lass med halm så jag hjälpte till att lasta in det. Blev en fika efter det och slutligen en uteritt på Madame. Tog ca 10 min att komma ifrån gården .. Ska pröva min lycka idag igen och se om det går lite snabbare att komma ifrån gården idag. För övrigt fick jag sitta och prata konstant på uteritten. Undra om någon hörde. För jag satt verkligen och pratade om ALLT möjligt ..

Allting är frid och fröjd här, förutom att en av råttorna håller på att gräva i spånen och det slänger den ut på golvet. Mindre lycklig .. Ska ta och titta en film och hoppas dimman lättar en anning här uppe på toppen och att solen skinner igenom!
 Mig och Nathalie innan balen<3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: