Victoria Solås

2014-03-03
15:56:00

3 Mars 2014
Halloj!
Kan berätta att det inte har hänt något direkt spännande sedan jag sist bloggade. I lördags hade jag hand om Lottas hästar. Hon var iväg på GHS. Så det blev att mocka, halma, hö, fylla vatten och allt annat som hör till!

Igår var Sara här. Planen var att rida så vi passade på snabbt som bara den. När vi väl ska hoppa upp, så hoppar jag upp först. Tänker inte så mycket på det och flyttar hästen så Sara kunde komma upp på sin. Innan Sara hinner göra något så ligger jag på marken. Satt alltså mindre än 2 min på Peggan innan jag flög av ... Efter det blev det säkerhetsåtergärder. Säkerhetsväst och Alex fick gå och leda mig(Kändes lite löjlligt att bli led omkring på på ett 20 årigt fux sto) Vågade helt ärligt inte rida så jätte långt, plannen var en uteritt. På en åker hoppar jag av och bestämmer mig för att gå istället för att rida. Det var verkligen som att sitta på dynamit bara man inte vet när den ska smälla av.

Idag kändes det verkligen att man hade fått sig en flygtur .. Har svin ont i ryggen, emmellanåt gör det ont att andas. Gick upp samtidigt som Alex vid halv 8. Gjorde frukost efter att han åkte, blev mannagryn! Tittade på några avsnitt av Criminal Minds. Vid 12 satte jag igång att diska samt städa. För ca en halvtimme sedan var jag klar. Höll ändå på i 3,5 timme, inte illa!

Nu är frågan om jag ska duscha eller äta? Tror nog det blir att äta faktiskt.

Ni får ha det så bra!
 Bild ifrån studenten!
Minns att jag var otroligt lättad av att få av mig allt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: