Victoria Solås

2014-03-05
09:18:00

5 Mars 2014
Shit, imorgon fyller jag år ...Efter imorgon är det 365 dagar tills nästa gång. Tur att det bara är en gång om året!

Gick upp samtidigt som Alex igår. Har blivit en skön vana faktiskt. Jag sover inte bort hela dagen och jag får något gjort. Efter 12 någon gång gick jag ut till stallet. Lämnade hjälmen i stallet och gick in till Lotta. Skulle bara prata lite granna innan jag skulle rida. Haha vi satt där ett bra tag! Efter det gick vi en liten promenad med hundarna. Slutligen efter någon timme tog vi in dem vi skulle jobba. Jag med Madame och Lotta med Lillan.

Blev lite dressyr jobb medans Lotta longerade Lillan. Madame var otroligt fin i handen stund tals. Hade velat ha lite mera framåtdrift, men har fortfarande ingen kondis och med ett dåligt underlag samt en häst om inte vill helt framåt. Haha det var iaf en riktigt fin häst jag satt på!

Efter att vi släppt ut hästarna åkte vi direkt och handlade. Kom hem, packade upp. Alex gjorde mat, mums! Har börjat titta på Legend of the Seeker igen. Alex åkte iväg en stund. Kom hem igen och gjorde semlor utan mandelmassa till min förtjusning! Hoppade i säng runt halv 11 tror jag?

Gick upp i samtidgt som Alex. Hade planer om att sova lite längre. Men så började jag fundera på om jag skulle sova längre elle rinte? Och då var det kört! Bara att gå upp ..

Har hunnit äta frukost och av någon konstig anledning lyssnar jag på Sean Banan? Tänker väl på Bäckvillan på Plönninge och på Linnea som älskade Sean och Eminem, haha!

Om det inte börjar regna så ska jag rida senare tänkte jag. Resten av dagen får vi se vad som händer!
 Balklänningen jag hade velat ha!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: