Victoria Solås

2014-02-24
10:40:00

24 Februari 2014
Igår fick jag låna Madam av Lotta. Madam är ett sto f 2008 e. Black Coffee - Aquilino. En väldigt trevlig häst. Blev en uteritt på en 45 min ca med Alex som fick ta en promenad, haha. Har fina skogsvägar så passade på att känna på traven samt galoppen. Otroligt fina gångarter! Om jag inte helt minns fel hade hon iaf fått 9 på galoppen. Tänke jag skulle rida henne idag igen iom att det är helt underbart väder! Men först ska jag städa en del i huset så jag iaf har gjort något vettigt.

Bjuder på lite bilder från gårdagen.
Alex fick ställa upp som fotograf också. Underbar pojkvän jag har! <3
Madam ville rida mera därmed missnöjd över att gå ut i hagen igen, kidding!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: