Victoria Solås

2014-02-28
11:39:00

28 Februari 2014
Hejsan Hoppsan!

Igår var det fullfart på mig! Vid 12 gick jag ut till stallet. Tänkte rida MAdame en sväng. Hjälpte Lotta mocka boxarna vilket gick väldigt fort! Red ut på en något spänd Madame. Blev mera trav och galopp igår. Påvägen hem tränade vi på skänkelvikningar. Vilket gick väldigt fint!

Gick in vid halv 4 ca. Gjorde lite maat och tittade på ett avsnitt Unforgettable. Sedan tickade klockan iväg och det var dags att möta Dessan. Blev en del väntan, haha! Slutligen kom vi fram till Maud och Hans Dellings gård. Gjorde iordning Nigella och Queenie. Gick till ridhuset och satte upp. Var ett kämpigt ridpass på Nigella vill jag lova. All ära till Dessan som orkar! Efter en stund bytte vi så jag fick prova Queenie. En riktigt söt liten häst!

Var hemma runt halv 9. Var uppe en liten stund innan jag bestäde mig för att gå och titta på en film i sängen. Vid halv 11 somnade jag gott!

Vaknade kl 4 på morgonen och bara: jaha, ska jag gå upp nu? Såg vad klockan var och vända på mig och somnade om, haha! Vaknade igen vid kl 5 av att jag grätt. HAde en mardröm om en riktigt hemskt stor ödla som jagade mig! Somande tillsist om och vaknade kl 9. Låg och drog ig i sängen 20 min till.

Åt frukost, tittat bloggar och sett ett avsnitt Unforgettable och nu är klockan snart 12. Det är inget roligt väder ute, så det blir nog inget ridande tror jag. Men får se. Det kanske spricker upp!
 Fick bli en gammal bild på Mecka. Tagen för 4 år sedan, haha!
Tiden går fort! Min ridstil är inte direkt snygg ..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: