Victoria Solås

2014-02-25
10:29:00

25 Februari 2014
Hejsan hoppsan!
Idag har man träningsvärk. Har haft det sedan torsdags iofs. Pratade lite med en gammal "granne" igår. Var egentligen inte grannar då det var flera km från varandra. Iaf hennes dotter behövde hjälp att rida hästar några dagar i veckan. Vem tackar inte nej till det?

En sak är väldigt roligt iaf. Legolas ena avkomma står där. Ska bli väldigt kul att se honom igen. Inte sett han sedan har var ett litet föl! Ska rida ut en sväng på Madam tror jag, är inte helt säker. Annars får hon ta det lugnt idag. Ska vara i Laholm kl 18. Ska bli väldigt kul! Spännande att se vart detta leder någonstans!

Nu ska jag städa lite. Gjorde det mesta igår, men har bara en del småplock på borden, flytta kartonger, hänga upp tvätt och tvätta. Det går nog ganska så snabbt skulle jag tro. Men klockan tickar sakta fram ...
Dessa 2 bilderna är tagna då jag senast såg Bilbo.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: