Victoria Solås

2014-01-23
15:16:00

23 Januari 2014
Första gången jag skrev rätt!

Klockan stod på 7-7.30. Men vaknade inte, men lyckades komma upp ur sängen vid 8.10. Snabbt på med lite smink, kasta i sig mat och sedan in i bilen. Plockade upp Andy på vägen ner till Helsingborg. Inom Väla när de öppnade och strosade rundor lite granna. Hittade 2 stickade tröjor, en mörk blå och en beige, samt en halsduk på JC. Ska vissa när jag väl orkar lägga in bilderna i datorn.

Vidare till Biltema där Alex skulle ha lite grejer. Vidare sedan in i Helsingborg för att plocka upp en ödla. En gigantisk sådan på 1,5 m. Har bilder, men som sagt flytta över dem till datorn tar lång tid, haha! Stannade inom Donken och åt lite snabbt innan vi körde hemmåt.

Jag hamnade så klart här efter att jag hade dampat lite med Nathalie i snapchat, haha! Adda Hyperhumlan om ni nu har lust. Kim och Andy kommer över om en stund. Får se vad som händer resten av dagen. Har inte direkt något att städa, så det är ju skönt!
Finaste Alex och Skruttan!
En Chai Latte och min shoppingpåse.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: