Victoria Solås

2014-01-16
21:01:00

16 Januari 2014
Haha, höll på att skriva 2013 ... Det är så lätt för man har ju skrivit samma sak i ett helt år!

Nog om det. Igår bestämde jag och Alex oss för att gå till Andy och Thilda istället för att ta bilen. Det är ca 3 km till dem. Vilket kändes nyttigt och bra. Hade tänkt gå en sväng idag också. Men när jag vaknade och tittade ut ser jag att snön yr för fulla muggar och det tjuter i fönstren, så var allt annat än taggad på det. Så det blev inget med det.

Alex var på kursen och slutade tidigt. Jag började dagen med att starta tvättmaskinen (känns som en evighet sedan sist ...) Åt lite frukost, fick inte ner så mkt. Efter att Alex kom hem så gick det någon timme, så kom Linnea och Mathilda på besök. Blev kaffedrickande(för deras del) och en massa prat om gamla goda tider!
Efter att de åkte, åkte vi också. Hem till Alex föräldrar och åt middag, mums! Skulle ha hämtat ut packet på vägen hem, men klockan rusade iväg så det får bli imorgon istället! Affären där vi skulle hämta ut packetet stängde 19 och vi var i Båstad vid 19.10. Passade på att handla i en annan mataffär, som hade öppet till 21.

Nu inväntar vi Andy och Thilda som ska komma hit på lite kaffe/te drickande plus titta på White House Down. En bra action film. Påminner lite om Olympus has fallen, fast med mera humor!

Det är väl allt jag har att berätta för denna gången. Får se när jag uppdaterar nästa gång. Mitt liv är ju inte direkt så jätte intressant. Utom när jag orkar ta tag i disken samt tvätten .. Så mycket action har jag om dagarna!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: