Victoria Solås

2014-02-04
12:03:00

4 Februari 2014
Redan gått en månad in i det nya året! Tiden går fort. Just nu är jag sjuk. Inte så konstigt då Alex, Andy, Thilda och Lotta har/är sjuka. Så det var bara en tidsfråga innan jag också blev det. Skulle gått en promenad med Cesar idag, men tror inte det är så bra när man är febrig eller när det är sjukt jobbigt att gå ner för en trappa .. Väldigt synd för det är andra dagen med strålande solsken! Man vill egentligen ut och göra något, men att anstränga kroppen kan det bli ännu värre. Nåväl ska spendera dagen med att titta film, medans solen strålar irriterar mig. Då jag nyser varje gång jag tittar ut. Det är inte att jag tar i heller ...
 Måste säga att vi har den sötaste katten! <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: