Victoria Solås

2014-02-17
11:11:00

17 Februari 2014
Hejsan Bloggen! VAr ett tag sedan man bloggade, snart 2 veckor sedan. Kan säga att det inte har hänt något speciellt roligt. Fått hit nya möbler i lördags. Ser ut som om vi precis har flyttat hit för det är typ grejer över allt. Så jag ska stor städa idag! Behövs verkligen. När jag är klar kanske jag tar lite bilde roch visar hur det ser ut.

Imorgon är det enxakt en månad kvar tills bloggen fyller år, hela 3 år! Känns lite overkligt att den har lyckats leva så länge, visst jag har haft en hel del uppehåll och så men har aldrig lagt ner den. Det finns så otroligt många minnen i den!

Om 2,5 vecka fyller jag år .. Vet inte riktigt vad jag önskar mig. Eller jo! En sak vet jag definitivt att jag vill ha. Diskamaskin ... så otroligt trött på att diska .. Men utöver det så är det väl att jag vill ha ett jobb.

Har väl inte så jätte mycket mera att säga. Förutom att jag ska dra igång med musik och börja städa. Ser ut som om indianerna har varit här på krigsstigen ..?
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: