Victoria Solås

2013-09-16
10:28:00

16 September 2013
Jaha, nu har det typ gått ytterligare en månad sedan sist. Nästan iaf! Orkar inte riktigt blogga. Detta är ett tidsinställt inlägg då jag mest sansyligtvis sitter och kör häst i detta nu, haha! Denna lediga helg har spenderats med shoppning och bio i lördags med syster och en riktigt trevlig gårdag hos mormor idag med middag, våfflor och massor av kort spel! Lägge rupp lite bilder för jag inte har så mkt annat att skriva om tyvärr.
 
Ska vissa upp all min shoppning med när jag orkar plus har tid!
Zetus i tirsdags när han gick lopp. Blev 3, då han satt fast bakom ledaren och fick ingen öppning.
Spirit Brodde i tisdags. Han skulle vunnit och kusken inte hade kört halvspår och därmed blev diskad ..
Där i den runda ringen ligger stallet. Snacka om dimma då det är typ 100-150 m ..
Jag och syster påväg in till Oslo i lördags.
Passade även på att ta en drink innan bion!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: