Victoria Solås

2013-05-05
14:09:00

5 Maj 2013
Blir en bildbomb ifrån bröllopet igår!
Sötaste Alex!
 
Hur jag såg ut.
In da caaaaaaar
I kyrkan
Heheh, 2 telefoner mot varandra och resultatet blir så här!
Camilla och Gavin i kyrkan
Tärnorna, bruden och brudgummen.
Alex och Robin
 
Kiiiiiiiisskiiiiiiss!
Bröllopsbilen!
 
 
Sara :D
En mkt fin bordsdukninig
 
HAHA! Det fanns massa "skämt" eller komentarer om varje person som var på bröllopet.
Det var riktigt uppskattat vill jag lova!
Som mest hade jag ca 6-7 olika glas!
 
Köningsmosel - super gott!
Jag och Sara dampade loss ...
Påvägen hem blev det lite för mkt för mig och Alex. Ingen av oss mådde speciellt bra, höhö! Planen var att jag skulle ut på krogen, men det blev inget med det .. Nu ska jag fortsätta min dag med att göra .. absolut INGENTING! :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: