Victoria Solås

2013-03-08
18:59:00

8 Mars 2013
Gick upp vid 11 idag. Lyckades få upp min pojk då med. Inte alls illa. I vanliga fall brukar han ligga kvar i iaf 1-3 timmar efter att jag har gått upp. Gick på min intervju vid 13. Kommer ditt. Inte en enda människa där. Visade sig vara en timme senare. Men men, bättre en timme för tidigt än en timme försent!

Vi var 12 st där och det hade varit en annan gruppintervju innan. Utav 1000 st som har sökt jobbet är jag en av 30 ca som har kommit till en gruppintervju. Inte alls dåligt! Inom 10 dagar skickar de ut mail eller ringer för att säga att man kommit vidare till en individuell intervju. Så jag hoppas på det bästa! Gick hem till Simon och satt där en stund innan vi körde hem. Ätit lite mat samt tittat på finalen på Masterchef USA. Visste redan vem som vann men inte vad för maträtter de gjorde. Nu ska jag färga håret. Om en stund kommer Mijha och Sofia för att dricka lite vin. Mums!
 
En bättre vild på tatureingen!
Hittat lite småfel, men inget som går att göra något åt nu.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: