Victoria Solås

2013-03-07
14:26:00

7 Mars 2013
Hade en riktigt fin dag igår! Var ju på systemet och hela tiden jag jobbade så längtade jag efter att få komma hem o ta ett glass vin. Klarade att vara hemma till 20.40! Måndagen var jag hemma 22.35 och tisdagen 21.30. Så en förbättring, haha! Nåväl, pojkvännen hade varit och köpt pizza! Inte så nyttigt men spelar ingen roll just nu känner jag. Väl efter pizzan la vi oss i sängen för att titta på film. Såg kanske 40 minuter innan jag slocknade. Vaknade upp 3.45 av att Alex sprang rundor. Han hade inte kunnat somna .. Så idag ser jag fram emot ett glass vin, innan jag somnar, hehe! Klarade mig nästan hela dagen utan att någon sjung för mig. Chefen sjöng i bilen på väg hem ifrån Oskarström på hebreiska! Det har jag aldrig varit med om förut. Men någon gång måste ju vara första gången, right?

Nu ska jag springa ner till Tatto Art Galleri och beställa en tid! Wiiiiie!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: