Victoria Solås

2013-03-21
10:00:00

21 Mars 2013
Oj, glömde visst blogga igår! Vaknade till vid halv 11(igår). Skönt att få sova lite längre. Hade fortfarande svinont i nacken = huvudvärk så in i h*****e! Gör ont att vrida huvudet åt de flesta hållen, yeeey! Nattis kom hit en sväng runt 12-tiden. Satt hemma o tjöttade en hel del innan vi gick o solade. Gick hem igen. Blev lite mera tjöttande. Gick på min individuella intervju. Kändes riktigt bra. Nu håller jag tummarna. Peter, som jag hade intervjun med sa att jag kommer nog få platsen i Cityn o inte Eurostop iom att jag bor så pass nära. Tar 5-6 min att gå. Till Eurostop tar det 5-8 min att köra beroende på hur mkt trafik det är. Men iaf så kändes det riktigt bra och jag är nöjd iaf!

Kom hem och tjöttade lite mera, haha. Sedan åkte Nattis hem runt 5-tiden. Vart hamnade jag då? Jo, framför datorn. Städat lite har jag med gjort. Behöver boka tvätt-tid så får väl fixa det idag. Om jag kommer ihåg det förstås!

Nattis kommer om en liten stund. Skulle tippa på om en 20-25 min. Drar iväg i solar, igen. Hittat ett riktigt billigt ställe, men som ändå hade bra styrka på solariumen!
Vet inte riktigt vad som händer resten av dagen. Lär väl märka det!
Ciao!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: