Victoria Solås

2013-03-19
17:11:00

19 Mars 2013
Har fortfarande migrän. Gick upp vid 8 men kunde typ inte stå på benen för huvudet värkte så mkt, så blev ingen skola idag heller. Har klämt i mig 2 panodil så hoppas det räcker. Har inte alls hänt mkt idag. Har städat en aningens, eller snarare så mkt min kropp har tillåtit mig. Hann iaf göra iordning en omgång i diskmaskinen samt slänga en del skräp innan huvudet drog igång igen. Utöver det har jag typ legat o tittat en del avsnitt av NCIS LA. Martin har kommit över en sväng. Hoppas att Mijha kommer med.

Imorgon är det jobbintervju med McDonalds. Var en av de 1000 som har sökt dem 10 platser som ska sättas ut. Ca 30 st kom till gruppintervjun. Och jag är en av de lyckligt lottade som har kommit till den individuella intervjun(10 st sammanlagt av 1000!!). Efter intervjun ska de titta upp lite saker och sedan så får jag förhoppningsvis ett jobb! Visst det kanske inte är så jätte glammigt jobb. Men det betalar faktiskt hyran och jag ser faktiskt fram emot att få jobba där! Det är inte alls långt bort plus att det är på ett ställe hela tiden, om jag får jobbet så klart. Håller tummarna!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: