Victoria Solås

2013-03-17
21:26:00

17 Mars 2013
Sovit dunderskönt inatt!! Underbar säng med massa plats. Legat i mitten i "skarven". Har inte känt av den ett dugg. Lycka! Vaknade vid 12. Skulle sagt hej då till pappa o hans tjej vid 9-10. Men sängen var en aningens för skön. Fast det kan också bero på att jag tog igen lite sömn. Sov 4 timmar natten före. Fick upp Alex mellan 2-3. Åt frukost o tittade på några avsnitt NCIS LA. Han satte sig för att spela spel så jag bestämde mig för att titta på tecknat. Snarare Vägen till El Dorado. Aldrig sätt den innan, men den var söt! Efter det blev det Ponnyakuten och efter det ett avsnitt av Plus. Där tog de upp hästförsäljare och vilka problem de kan ställa till med besiktningar osv. Helt klart värt att se på vill jag lova! Nu gör Alex mat till mig, nuddlar höhö. Så ska väl titta på ett avsnitt av NCIS LA till maten. Efter det blir det nog Värlscupen.
Ciao!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: