Victoria Solås

2013-03-10
14:46:00

10 Mars 2013
Gårdagen .. Minns inte alls så mkt faktiskt. Jag minns i princip allt innan vi gick till krogen. Det var tydligen iskallt ute och jag i klänning kände inte av det ett dugg! Följde med Frida till bussen vid halv 2. Kände att det var dags att gå hem innan jag började må dåligt, vilket jag vägrade. Hade lyckats dra ut sängen i vardagsrummet för jag vägrade titta på film i soffan. Vaknade upp med världens största blåmärke på sidan av knät, vilket jag inte heller har något minne av att jag fått! I Feel Good! Överlag så var det en toppen kväll, trots minnesluckorna!

Vaknade kl 10, alldeles klarvaken och kunde inte somna om! Suttit vid datorn en bra stund nu. Ska spela lite sen ska jag vara duktig och plugga lite. Ligger ca 2 veckor bakom tack vare jag varit sjuk och prioriterat jobb ist. Känns bra! Så får vara duktig o ta igen det nu. Har inga andra planer inför dagen, utom att ta det lugnt typ?
Egopic ..
Alex undrade hur full jag var igår när han läste min status imorses ..
Tillräckligt var mitt svar!
En kokbok samt "Sju Sorters Kakor" från Alexs föräldrar(älskar bakboken!)
En flaska vin ifrån bästa Frida
En övninskörningsskylt ifrån Sanna.
Det är ju det roligaste att jag har haft körkortet i 1,5 år, hehe!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: