Victoria Solås

2013-06-08
10:00:00

8 Juni 2013
Bjuder på en bildbomb från gårdagens underbara morgon! 
Bilderna är tagna med min Samsung Galaxy SIII, även oretucherade.
Innan solen kom upp
Låg en del dimma på sjön, dock lyckades det inte helt komma med på bild ..
Börjar komma upp.(Jag har solen i ryggen)
Oseriös bild bjuder jag på!
Alex fick fisk!
Bananananananana!
Ringo var med ut så klart
Bästa pojkvännen<3
Ringos tass
Har sparat lite bilder så det kommer upp ytterliggare flera bilder. Förhoppningsvis så är det inte helt fel med bilder istället för en massa text? Har varit både oseriös och seriös när jag tagit dessa bilder. Har börjar som sagt att fotografera på ett helt annat sätt.
Önskar mig en systemkamera!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: