Victoria Solås

2013-06-04
14:56:00

4 Juni 2013
Blir ett kort inlägg idag, eller iaf för stunden. Ska låna Alex telefon när han kommer hem från kursen för att föra över bilder och filmer. Både på Ortencia och på "Den stora svarta" jag hoppade(minns inte namnet, höhö ..)

Just nu håller jag på att packa. Kommer dock inte så jätte långt för jag vet inte vad Alex vill packa ner just nu, vad som är användbart eller helt enkelt vad som ska slängas. Än så länge har jag fått ihop 1,5 sopsäck med kläder och en stor resväska med småprylar+ skor. Har börjat inse att det kommer ta lååång tid innan vi får med oss allting. För det är en miiiiljooon grejer, överallt, och ingenstans! Nåväl, jag får vänta ca en timme till innan Alex är hemma. Då är han nog hungrig, så kanske får göra lite mat åt honom.

Ska sitta och ändra lite här på bloggen. För är inte helt överens med denna designen.
Have a goooooood day!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: