Victoria Solås

2013-06-03
18:42:00

3 Juni 2013
Då har det hunnit bli juni också! Den senaste tiden har det hänt en hel del. Har tagit årets första dopp, även om det var sviiiiiiin kallt! När man väl hade kommit i och kroppen hade vant sig var det inga problem. Var väl allt som allt i en 20 minuter skulle jag tippa på. Go me! Efter badandet så blev det grillning. Mys med fina vänner och god mat.

I lördags var det jobb som stod på schemat. Inte jobbat på 3 veckor så var lite ringrostig, men men! Det kom 20 danskar och jag fick ta beställningen av alla. Yeeeey, fullt upp vill jag lova! Slutade vid 9, så knallade hem. Duschade och fixade håret. Åt lite mat samt började dricka. Vid halv 12 mötte jag upp Frida och Sofia. Drog till B&B där vi hängde in jackorna och sedan begav oss till 3 hjärtan, där det blev lite mera paaaarty! Kom hem vid 2-tiden. Frida åkte vid halv 3. Satte igång 2 avsnitt av Prison Break. Somnade inte förens runt 4 tiden.

Fick som förtjänat och vaknade upp kl 2 dagen efter .. Igår hände det inte alls mkt. Var bara hemma och slöade, precis som idag, höhö! Alex kom hem runt halv 12, med Kim. Satte oss och såg på "A good day to die hard". Helt okey faktiskt. Alex och Kim somnade på soffan. Jag gick in i sovrummet och tittade på några flera avsnitt av PB. Helt plötsligt var klockan halv 5 och jag insåg att det var dags att sova ..

Vaknade vid halv 11 idag iaf. Alex låg fortfarande och sov när jag vaknade trots att han somnade runt 1-tiden. Försökte väcka han vid 1. Ingen respons. Nästa gång vid halv 2. Nästa efter en halvtimme osv. Till slut blev jag irriterad och då kom han upp minsann! Dock var klockan 3 innan jag lyckades, men bättre sent än aldrig?

Gjorde lite mat och satte oss framför TV. Till middag blev det norska köttbullar, potatismos och brunsås. Tittade på TV en stund till innan jag hamnade framför datorn igen för att se klart mitt avsnitt av PB. Nu ska jag vara duktig och sätta igång att slänga och packa grejer. För om någon vecka flyttar vi. YEEEY!
 
Blev ett litet längre inlägg än vad jag hade planer om, men det spelar antagligen ingen roll?
Nåväl, ha en bra dag!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: