Victoria Solås

2013-07-09
17:46:00

9 Juli 2013
Inte blivit alls mycket uppdateringar här på bloggen. Beror mest på att vi fortfarande är utan internet i Karlstorp. Just nu är jag hemma hos mammi. Fick ett meddelande i tors-fre att min morbror och kusiner skulle komma på måndagen. Så jag och syster bestämde oss för att åka hem. I lördags bestämde vi oss för att cykla 3 mil, jag och syster, för att köpa glass. Var rätt trötta efteråt, då det var i princip bara uppförsbackar på vägen hem ..

När jag kom hem i söndags så satte jag mig direkt och red min fina prinsessa! Tog även några små skutt på ett hinder som stod i paddocken. Vilket uppskattades otroligt! Igår Blev det ridning av 2 hästar plus longerade Legolas. Har tonvis med bilder som jag tänkte fördela ut lite så det inte blir helt tomt på bloggen. Bra ide?

Idag har vi varit iväg och badat i "Flatan" som sjön heter. Konstiga namn finns det då alltid .. Efter åt var vi i Blidsberg och åt glass. När mammi kommer hem om en liten stund ska vi rida lite så får kusinerna rida lite. De satt på hästar igår, ute i hagen. Men det räknas inte som "riktig" ridning med sadel och träns, haha. Har fyllt vatten till ett par törstiga hästar. Ska leka med röjsågen sen med.

Imorgon åker jag hem. Blir väl utåt efter middagen då jag ska jobba klockan 6 imorgon. Alex får snällt komma och hämta mig efteråt. Nu ska jag fixa bilder som ni kan titta på de kommande dagarna!
 Bild på Iris och Guzzi.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: