Victoria Solås

2013-07-27
12:22:00

27 Juli 2013
Då har 2 dagar gått. Väääääldigt snabbt! Sitter hos min farbror i Kristiansand. Har precis duschat och innan det åt man frukost. Hittat nytt favvo-pålägg .. Men mer om det senare. Idag står det släktkalas på schemat. Ska vara där borta vid 1-tiden. Vilket är rätt snart insåg jag nu! Senare idag vet jag inte vad som händer. Är sugen på en cykeltur och Alex vill både klättra och fiska. Så ska se vad vi kan fixa ihop! Imorgon åker vi heeeela låånga vägen hem .. Ser inte fram emot att sitta i en bil i x antal timmar. Som det ser ut nu blir det båt. Har inte bestämt oss riktigt för när vi ska åka ännu. Men det lät vi märka. Känner att detta inlägget blev ganska luddigt?
Nåväl, nu ska jag iväg så hej svejs!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: