Victoria Solås

2013-07-12
07:24:00

12 Juli 2013
Hejsan hoppsan! Sitter på Alexs svettskurs så här på morgonkvisten. Har massa kläder på mig, medans alla andra i rummet sitter med en t-shirt eller en tröja. Själv har jag tröja, linne, en jacka plus en riktigt tjock teddytröja över det. Illa att jag fortfarande fryser? Japp!
 
Ska upp till vårdcentralen om en liten stund. Vet inte om Alex följer med eller inte. Har haft hosta en längre period som kom efter att jag var förkyld. Den senaste dagen har det blivit värre så jag misstänker att det är lunginflammation. Kul eller inte ..
 
Igår var jag hos bästaste Nattis och hjälpte till att måla stallet. Senare på dagen så åkte vi till stranden i Båstad. Där lekte vi med höga vågor som slog oss omkull. Haha, men kul hade vi! Blev en del solbadande också. Skönt!
 
Senare idag så står det en resa till Alexs föräldrar på schemat. Vet inte riktigt vad som händer där. Gissar på god mat iaf! Nu ska jag hitta på något annat istället för att sitta här.
Ciao!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: