Victoria Solås

2013-01-16
23:14:00

Teknisk för en dag!
Känner mig så otroligt duktig! Tagit loss luckan under datorn för att rensa den på damm och så vidare. Det behövdes då det inte har varit öppnat sedan jag fick den. Vilket är ca 4-5 år sedan! Så tagit bort damm, rensat på skit, fixat till fläkten och lagt ny kylpasta eller vad det hette. Hade Andy som stod och tittade så jag gjorde rätt, hehe! Det som är mest underbart, än så länge, är att datorn inte alls har blivit så varm så snabbt som den blev innan. Den blev väldigt snabbt varm och kunde rätt som det var över hettas och dö .. Mindre roligt. Dock var det ara när jag gjorde något extra jobbigt, höhö.
Dammet som är inringat låg framför fläkten och gjorde så den inte fick ut någon luft. ALLS!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: