Victoria Solås

2013-01-08
12:32:00

8 Januari 2013
Klockan är snart halv 1 och jag har redan hunnit med massa grejer! Klockan stod på 9, men gick inte upp förens halv 10. Åt mat, tittade lite tv, sminkade mig och sedan bar det av mot Vägledningscentrumet. Satt och pratade där i en halvtimme ca om studier. Har bokat tid där halv 2 på fredag så ska vi prata vidare och ev söka kurser inför februari. Blir 300 p, ev 400 p om jag vill, som jag läser under en 15 veckors period. Ska göra en intressetest för att se vilka yrken och "linjer" jag kan tänkas läsa.

Mötte upp Linnea på Espresso House. Åt en Hallon & Kardemumma-muffins och drack en Chai Latte. Mums! Blev en hel del tjött osv. Stack inom H&M för att köpa schampoo/balsam. Fick även med mig nagelstärkande grejs som man kan ha under nagellack. Verkar bra!

Precis kommit hem till lägenheten igen. Ingen aning om vad jag/vi ska göra resten av dagen. Har inte alls lust att göra så mkt, om jag ska vara ärlig.

Är supersugen på att rida igen! A berättade att det fanns ett stall i Simlångsdalen som söker en ryttare som kan rida deras hästar. Behövde tydligen inte göra något annat än att rida. Vilket låter underbart! Tror det var en 5 hästar som de hade. Ska verkligen kolla upp allt det! Dock har man inga ridgrejer här nere tyvärr .. Men det går ju enkelt att fixa, hehe!
Jag och bästaste Ortencia! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: