Victoria Solås

2013-01-31
17:26:00

31 Januari 2013
Somnade jäääätte tidigt igår! Eller inte .. Jag la mig för att sova kl halv 6-6 tror jag? Vaknade till kl 10 av att katterna lekte racerbilar, igen! Somnade om efter att jag hade slängt ut dem ur rummet. Vaknade till runt 1. Gick upp och åt frukost. A:s mamma kom hit runt 3- halv 4 tiden. Fick hit mat-assistenten. Åkte iväg till Arkens Zoo i Flygstaden, men där var det stängt. Så åkte till Eurostop för att köpa katt sand på den andre Arkens Zoo. Lämnade av hos och åkte hem för snart 40-45 minuter sedan. Har ätit lite snabbnudlar så nu ska jag sätta igång att göra kanelbullar. Mums! Bästaste pojken får äran att göra middag idag, blir spaghetti och köttfärsås!
Saknar min lilla skithäst! <3

Kommentar:

Fin häst :)

Svar: Tack så mkt :D
Victoria Solås

2013-02-01 @ 16:02:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: