Victoria Solås

2013-01-03
13:06:38

3 Januari 2013
Nytt år och nya möjligheter! Haft en hel del för mig sedan jag senast bloggade. I fredags lyckades jag och min karl få maginfluensa. Som ni hör på namnet är det inte alls roligt!

Var frisk på nyår. Dock blev det en heel del ändringar i den planen .. Skulle varit med bästa Nattis, men blev istället Båstad. Nåväl, vart helt okey ändå. Det bästa på heeela kvällen var ändå tobleronefonduen(stavning?) Mums!

Iförgår var det typ av skräckfilmsmarathon. Bunkrat upp med chips, ostbågar och annat smått och gott. Somnade kl 4 på morgonen.

Gick upp kl 10 ungefär. Gjorde oss klara för att åka till Ikea. Började med att äta frukost. Spenderade lite pengar där på 2 tvättkorgar och 8 speglar. Trött på att tvättkorgen är en kartong och även på att det inte finns några speglar på sovrummet. Ni kommer självklart få se resultatet! Åkte hem till A:s föräldrar och åt mat samt tittade på Alvin och gänget 2. Vid 10-tiden åkte vi hem. Städade en hel del inne på sovrummet. Fick slängt maaaaassor av tvätt i tvättkorgarna. Underbart!

Kunde sen inte somna. A somnade direkt .. Låg och vred och vände på mig i ca 2 timmar innan jag slutligen lyckades. Har varit vaken en timme, men inte orkat gå upp ur sängen, hehe!


Fattar inte varför bilderna ska vrida på sig? Kan inte göra något åt det för bloggar från telefonen ..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: