Victoria Solås

2013-01-28
14:35:00

28 Januari 2013
Fortfarande heeeeelt död! Hela gårdagen spenderades ifrån sängen .. I lördags vart det B&B både på dagen och på kvällen. En bowling/biljard på dagen och krogställe på natten. Iaf så var Bingo Rimer och Captain Morgan där! Fullt ös vill jag lova! Hade med mig bästa Frida ut och kan inte ha fått en bättre kväll! Gick hem innan 3. Gick och la mig vid 4 typ. Kunde inte sova så startade Mr & Mrs Smith. Tittade lite mera än en timme ca innan man vände sig om och somnade.

Igår gick man upp vid halv 3 typ? Hade verkligen inte lust att gå upp heller. Låg bara och tittade film hela gårdagen. Eller aah, lyxfällann, ponnyakuten och världscup hoppningen i Zurich med! Somande runt 2-3 någonting?

Idag vaknade jag innan 12! Vaknat till några gånger under förmiddagen, men har inte orkat släppa mig ur sängen, höhö. Ätit lite frukost samt tittat på "Så blev vi svenska Hollywood fruar". Utomhus så regnar det, yeey!

Nu ska jag fortsätta med mitt rätt meningslösa liv! :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: