Victoria Solås

2013-01-25
13:27:00

25 Januari 2013
Hände en hel del efter mitt senaste inlägg. Var på Vägledningscentrumet samt Arbetsförmedlingen. På vägen tillbaka så bokade jag bowling bana för imorgon. Var en sväng inom Asian Palace där Louise och massa andra var. Var inom Cleopatra för att köpa med mig en kycklingrulle som blev min middag. Var hemma en stund innan jag gick ut en sväng. På min runda stötta jag på Mijha och Sandra. Drog med dem hem. Satt och tjötta en braaaa stund. Satt och tittade på serier till kl 3 något igår ..

Vaknade halv 12 idag. Blir piggare och piggare. Dock har det hänt en mystisk grej! När jag och A hade tittat klart på Nikita så stängde jag ner datoren. Alltså drog igen skärmen eller vad man säger. Imorses så var den uppe? Jag har inget minne om det är jag som har öppnat den eller vad som har hänt?

Min frukost bestod utav nudlar och stekta ägg. Samma som jag åt igår, hehe! Har precis betalat min räkningar. Skönt! Ska strax åka ner till Höganäs för att äta bullar och storhandla!

Oooooooh, nu har jag inget mera att skriva!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: