Victoria Solås

2013-01-24
14:39:00

24 Januari 2013
Vaknade lite innan 12 idag. Solen lyste rakt in i ögonen, så blev iaf mött med fint vinterväder! Gick och väntade på att postmannen skulle komma. Idag var han exakt 25 minuter senare än alla andra dagar. Fick mina brev, samt mina räkningar. Det var dock mindre roligt ..
 
När jag skulle göra frukost(nudlar) så lyckades jag och A ha matkrig med plättar. Eller en liten bit av en plätta(?) som katterna inte ville ha. Jag är absolut inte pricksäker men jag träffade han mer än vad han träffade mig, haha!
 
Ska redovisa för Arbetsförmedlingen vilka jobb jag har sökt, yeeey! Ska även springa inom Vägledningscentrumet för att ansöka om jag kan börja plugga i februari. Samt posta lite brev till Skatteverket och då har jag officiellt flyttat till Halmstad. Imorgon är för övrigt dagen jag bott i Halmstad en månad. Yeeey!

Nu ska jag vara duktig och sammanställa alla arbeten jag sökt! Hoppas ni är lika pigga och glada som jag är!
Gamal bild i vanlig ordning!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: