Victoria Solås

2013-01-20
18:23:00

20 Januari 2013
Somnade lite efter 4 igår? Bra där! Vaknade till första gången vid 11 tiden, tror jag? Somnade om och vaknade upp halv 3. Yey! Tittat 2 avsnitt GS. Pratade lite med Louise och Simon innan de gick för att äta kina mat. Velat följa med, men no money! Efter det gick så startade jag datorn. Satt på goooood music och började helt enkelt en stor städning av heela lägenheten. Ca 1,5 timme senare är man ganska trött!

Har satt upp världens längsta handelslista när jag väl får pengar. A och jag har kommit fram till en deal. Jag slipper betala hyra. Så istället så betalar jag för maten vi äter. Vi äter ändå av varandra så det lätt bra. Så när jag väl får pengar ska vi åka till Flygstaden och storhandla mat. Redan börjat på listan .. Än så länge är det 14 grejer bland annat diskmedel, toapapper, städmedel(kommer inte på vad man kallar det?) osv osv. Det enda som finns av matvaror nu är pytte lite bröd, knäckebröd, lite spaghetti, smör, lite hallonsylt. Dags att fylla upp!

Vet inte riktigt vad som händer resten av kvällen. Rätt sugen på att ta ett långt bad, igen! Det var bara så underbart mysigt att ha sin "egen-mys-tid" typ. Får se om Louise och Simon ska vara hemma. Gillar inte när folk springer runt i huset samtidigt, haha!
Togs i februari förra året. Mins att det var sviiin kallt ute!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: