Victoria Solås

2013-01-19
16:40:00

19 Januari 2013
Last night was craaaaaazy! Haha, men andra ord så var det jäkligt kul med en hemmafest! Galet folk och galet skoj! Folket började komma vid halv 7-7 tiden. Drack inte så mkt, 2 groggar och en x-cider. Jag somnade kanske vid 5- halv 6 tiden. Min köäe pojk har knuffat ur mig ur sängen inatt. Inte en gång utan hela två gånger! Efter andra gången gick jag in i garderoben och la mig .. Kl 10 kom han in där och undrade vad jag gjorde där ..Haha, gick in och la mig igen och somnade om. Vaknade sedan vid halv 2. Gick upp och åt frukost.

Suttit och mailat med en som verkar intresserad av min lilla prinsessa. Behöver få bort hästar och jag behöver få in lite pengar. Så när jag väl har en stadig inkomst så blir det nog Legolas som får flytta ner hit och bli inriden. Kommer säkerligen gråta som bara den om och när hon åker .. Kommer väl nya hästar, right?
Twister i min garderob ..
How I looked last night
HAHA! Vet inte hur många gånger pojkarna skulle dansa botox?
För att vara mer tydlig: Dra ner byxorna och dansa ..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: