Victoria Solås

2013-01-17
16:46:00

17 Januari 2013
Vi gick och la oss runt 4-5 tiden, typ? A:s klocka stod på 9 och min på 10. Vi gick slutligen upp vid 11. En halvtimme senare åkte vi hem. Lite över 12 var klockan innan jag kom igång med tvätten.

När andra omgången med tvätten var igång(finns 2 st tvättmaskiner) stack jag en sväng på stan med Nattis. Eller ah, mötte upp henne o Nickeboy på Espresso House. Hade 14 kr på mitt Coffee Card så kom inte så långt på det, hehe. Satt där en stund innan vi förflyttade våra rövar till H&M. Köpte en body lotion, rött läppstift och ett nagellack. Visar sen, om jag orkar. Nu är all tvättning klar och är rätt utmattad i benen. Bor på 5 våningen och var duktig och sprang upp och ner varje gång. Resultat = benen darrar .. Bra kondis? Nop! Dock sprang jag sammanlagt upp och ner 8 ggr. Nåväl, ska väl inte klaga. Kunde ju tagit hissen, haha!

Resten av dagen/kvällen vet jag inte riktigt vad som händer. Försöker installera spel på min dator. Men vill det fungera? NEJ! Blir så arg när det inte vill som jag vill .........

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: