Victoria Solås

2013-01-15
15:11:00

15 Januari 2013
Tittade på en film från 9-12 igår sen somnade A iaf. Själv låg jag vaken ett bra tag. Sovit riktigt dåligt. Vaknat varje kvart i princip. När jag tittade på klockan så var den 6.34. Vaknade till någongång och tittade ut genom fönstret. Vad låg där om inte ca 5 cm med snö??!?! Inte glad tjej .. Efter det sov jag utan att vakna fram till kl 9 då A:s klocka ringde ..

Sov ända till halv 1 efter det. Låg o spelade lite på telefonen innan jag steg upp och åt frukost. Tittat på några avsnitt NCIS. Nu sitter jag i vardagsrummet medans A spelar DayZ och jag bloggar. Ska leka lite granna i photoshot för att se om jag kan göra en bättre header.
Bild ifrån imoses ut genom köksfönstret. Snöööö ..
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: