Victoria Solås

2013-01-11
00:33:00

11 Januari 2013
Vaknade dagen(10 Januari) med att gå upp halv 1. Bra där! Hade verkligen iiiigen lust alls att gå upp ur sängen idag. Åt lite panncakes innan jag drog till Harplinge/Nattis. Dock kom det 3 bussar på en gång så jag hoppade på den som det stod Haverdalsbro på. När den väl kom till Haverdalsbro, så åkte den inte mot Harplinge utan istället mot Falkenberg. Fick panik o sprang fram till chauffören som snällt släppte av mig. Hann gå i 5 min innan det kom en buss och plockade upp mig! 
 
Var hos Nattis till halvv 8 då bussen hemåt gick. Utan krångel, hehe! Suttit och målat naglarna en bra stund. Iom att jag hade "glitter" på den förra målningsomgången så ville det inte helt av mina naglar .. Medans man målade passade jag på att titta på Aldrig mera fet, Lyxfällan och Hur jag blev en Svensk Hollywood-fru. Borstade tänderna osv.
 
Bestämde mig för att leka lite granna med de hyperaktiva katterna. I vanliga fall så skulle jag haft det tänt i vardagsrummet där det är mest plats att leka på. Men idag lät jag det vara släckt. Det märktes att katterna tyckte det var dubbelt så kul! Skruttan bara satt och flåååååsade tungt! Twister orkar inte helt ta ut sig på samma sätt, men han var iaf mer aktiv än vad han brukar vara! Vår "leksak" består av ett förkortad del av ett fiskespö, lite fiskelina och en leksaksmus. Aldrig sett en katt vara så på någon annan leksak som denna!
 
Bjussar på lite bilder. Riktigt vackra, höhö ...
Hur naglarna blev! 6 olika nagellack.
Något nagellack som är bra för naglarna, mörkblå, rosa, guldglitter, lilaglitter och genomskinligt!
Innan jag borstade tänderna, fastnade jag lite i telefonen. Låg på mage i sängen och ...
Det var en katt som tyckte att jag var den bästa platsen att ligga på!
För övrigt glömt visa mitt skal till mobilen. Engelska flaggan med 4 st "swarovski-stenar"
Bästa Skruttan!
Hon har sina sidor, är suuuper kelig och nej finns inte. Du SKA kela! En sak som är en mindre bra är tex innan så hade jag satt fram en toarulle på toalocket. Men glömt att sätta den i hållaren. Kom ut i från köket 5 min senare och hittar lite sönderrivet papper i hallen. Kikar in i sovrummet och där låg resten av rullen. Masakerad  ...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: