Victoria Solås

2013-02-12
20:51:00

Tamago
Hittade detta spelet för kanske en timme sedan. Har kommit ännu längre än vad bilden visar. Är för tillfället nere på 16,000+ klickningar. Börjar bli en aningens öm om fingrarna vill jag lova. För varje 10,000 så spricker ägget upp mer och mera. Självklart vill jag veta vad som är innuti! Känner att detta kommer straffa mig ...
Tagit tiden på det lite, höhö! Om jag är snabb i fingrarna klarar jag 100 st/ 15 sek. 
 
Usch ..
Räknade precis ut att det skulle ta ca 40 timmar att kläcka ägget ...
Hoppas att min räkning är fel på något sätt, men tror inte det.

Har förövrigt gjort en trippelsats med chokladbollar som står i kylskåpet. Har även varit duktig och gjort mat till mig o baby. Ska fortsätta mitt meningslösa spel till en film. Sen får det nog bli sängen för är svinigt trött!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: