Victoria Solås

2013-03-04
12:13:00

Bildbomb - Del 2
 Fortsättning på bildbomb av hästbilder!
Bebis Ravell
Bebis Rafael
Syskon-kärlek/bråk
Älskar bilden!
Lille Ravell
Bilbo - en avkomma efter Legolas
Legolas Zäta - Legolas andra avkomma.
Zätas mamma, minns inte riktigt vad hon heter.
En av Josefins Lippizzaner föl.
Zäta på upptäcksfärd
Snyggaste Ortencia!
Smickrande bild på Ora'miss ..
Lille Ravell
Fick bli en till, höhö.
Ifrån praktiken. Minns inte om det är Lycrita eller Hapsako
Mysbild på Skrutthästen.
Mysig bild på Magic och Ortencia. Jag och Nattis skulle hoppa om jag inte minns helt fel. Hästarna fick ströva omkring som de ville, haha.
Jag och bästaste Legolas!
Måste bara flika in att jag saknar min lille travar W.J Adorabel Timber. Snällaste 3 årshingsten jag varit med om. Underbar att köra. Inte alltid så snäll på stallgången när man skulle fixa med fötterna. Varit påväg att få en knock-out ett x antal gånger! Men trots det så var han ändåså min favorit! Han var fin i modellen, lagom hög och jag hade velat skola om honom till ridhäst! Tyvärr blev det inte så .. Men jag saknar han iaf!
 
Det fick även bli den sista bilen på denna bildbomb. Hoppas det varit roligt att titta på iaf!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: