Victoria Solås

2013-02-14
16:29:00

Alla Hjärtans Dag
Började dagen med att gå upp lite innan 9. Gick till Hemköp för att köpa frukost. Fixade iordning mig samt åt frukost. Gick till min lektion som började kl 10. Trodde jag .. Väl där inser jag att jag inte började förens kl 13. Yey! Gick hem och räknade lite matte istället. Gick till min lektion. Idag var vi dubbelt så många på lektionen. Vilket var 2 st .. Hade en liten genomgång. Börjar komma igång mera och mera! Känner att jag kanske har en chans att klara kursen trots allt!! Fick sluta ca 20 min tidigare. Kom hem. Åt lite mera. Ska ut och posta lite brev och gå lite andra ärenden med som att beställa engelska böcker, så det blir gjort!

Jag och hjärtat ska ut och äta någon gång ikväll. Ingen aning om vart .. Är sugen på thai-mat. Men sen är det ju 2 st som ska bestämma .. Tur det är en rätt så stor stad så det finns mkt att välja mellan! Ska INTE äta pizza eller på McDonalds iaf!

Slängar kanske upp ett inlägg lite senare idag. But I'm not making any promises.
 
Ha en underbar dag med era käraste eller era närmaste!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: