Victoria Solås

2013-02-07
22:53:00

7 Februari 2013
Yeah, I know! Dåligt uppdaterat. Har faktiskt haft annat för mig! Igår blev jag väckt av ett samtal av Cristina kl 2, för vi skulle fika vid 3. Gick upp o åt lite frukost. Linnea o Cristina kom runt 3 tiden. Satt hemma och pratade i ca en halvtimme innan vi gick bort till Espresso House. Satt där en bra stund. Gick till Hemköp för att handla lite ingredienser till en kladdkaka plus lite annat. Gick även inom Bokhandeln för att köpa skrivblock samt penna. Kom ut med 4 olika block o 2 bläckpennor. Glad tjej! Gick hem o bakade kladdkakan som blev mer kak-aktig än kladig, höhö! Tog ut den o åkte o hämtade Martin. För några vänner skulle inom Systemet. Åkte hem o åt kladdkaka. Cristina o Linnea åkte hem. Bjöd över bästa Mihja! Satt och pratade i ett antal timmar innan hon begav sig hemmåt. Vet inte riktigt när vi gick och la oss.

Gick upp runt 1 tiden idag. Lite bättre än gårdagen! Runt 2-3 åkte jag till Mihja, där hon bjöd på en vitnamesisk frukost Fó(stavning). Tittade på Gnomeo och Juliette. Lärt mig att dricka kaffe nu! När koffeinet kikade igång hade vi typ dansuppvisning, haha! Både helt hyper, massa musik samt massa skratt! Runt 7 körde vi hem till mig o tittade på film, Hitch. Mihja åkte hem runt halv 10 tiden. Nu ligger vi i sängen o ska titta på någon film, inte bestämt ännu!

Måste bara säga att det har varit så otroligt skönt att ha gjort en massa dessa 2 dagarna, istället för att sitta framför datorn hela dagarna! Visst, vi har tittat på film när vi gått och lagt oss. Men inte så att jag suttit flera timmar framför skärmen och glott på ingenting! Loooovely!
Får bli en bild på en sten idag!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: