Victoria Solås

2013-02-05
15:38:00

5 Februari 2013
Kom inte i säng förens runt halv 2. Satte klockan på 12, så jag skulle hinna med lite smågrejer. Klev upp och åt frukost till halva avsnittet Top Model Sverige. Gick till Vägledningscentrumet och sökte Samhällskunskapen på flextid via Lernia då den krockar med Engelska C.

På väg till Kompetenscentrumet så ringer telefonen. Självklart var det ett av jobben jag sökt för en vecka sedan. De vart inte så glada då jag hade kommit in på skolan o skulle börja plugga nästa vecka. Så de tackade hej och önskade mig lycka till, samt att jag skulle ringa dem när jag slutat plugga.

Fick hjälpa av 2 olika damer inne på kompetenscentrumet. Lyckats avboka Samhällskunskapen via Komvux. Trodde det skulle bli strul för mig iom med CSN. Men som tur är läser jag(med samhällskunskapen) 400 p, så även utan Samhällskunskapen, så skulle jag fått studiehjälp.
Rätt schema!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: