Victoria Solås

2013-02-04
19:23:00

4 Februari 2013
Hejsanhoppsan!
Linnea kom över en sväng igår. Slutade med att vi satt och drack för oss själv i köket! Hon åkte hem ca 3-tiden? Jag kunde inte somna, som vanligt. Så låg vaken ett bra tag. Klockan ringde runt 9. Frukosten åt jag på väg ner i Linneas bil. Körde hem till henne i Harplinge, hon fick skjuts hem inatt. Var där ett bra tag o åt en ordentlig frukost. Åkte inom Nathalie en sväng innan det bar av mot Halmstad. Halvsov på soffan i 10 min, innan A sa åt mig att lägga mig i sängen. 2-3 timmar senare vaknar jag upp. Lika trött som innan jag somnade. Han höll på i terariet. Fått en ny medlem i familjen. En jag aldrig trodde jag skulle vilja ha i ett hus/lägenhet .. Det som var värre var vad den åt. Slänger upp en bildbomb om någon timme så får ni se lite närmare vad det är för något! Iaf så vaknade jag 16.40. Så fick fart på benen iom att jag har tvätt-tod från 16-20. Alltså ska jag springa ner och hämta upp det som är rent och torrt. Hinner tyvärr inte torktrumla de 2 senaste maskinerna. Tur det finns torkstativ!

Ska sätta mig och titta på lite världscuphoppning, ponnyakuten och ett avsnitt av sportcentralen. Får se om några av mina andra serier har släppt något avsnitt ännu! Ha det så bra!
Min och Linneas frukost!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: