Victoria Solås

2013-02-03
15:01:00

3 Februari 2013
Slutade med en tripp till Båstad innan vi slutligen kom hem. Runt 1 tiden hämtade jag upp Mihja och några till vid tågstationen. Satte oss vid ett kebabställe. Kärde sedan hem Mihja och Martin. Stannade där till kl 3 typ. La mig och tittade på den näst sista Twillight filmen. Bara sätt den en gång o de var länge sedan nu. Filmen var slut lite efter 5 och jag somnade inte förens halv 6- kvart i 6 typ? Vaknade kl 12 av att katterna lekte racerbil, som vanligt! Gick upp och åt frukost. Gick sedan och vilade ögonen en 10 min. Passade på att mysa med den bästa!

Jag har kommit fram till en sak .. Man vet exakt när pojken har låtit sitt skägg växa för långt när det sticker en i ögonen!

Nu ska jag sätta igång att städa lite granna i sovrummet, ser ut som andra världskriget här inne .. Sen blir det duschen!
Lilla Sleipner får vara dagens bild!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: