Victoria Solås

2013-02-27
14:33:00

27 Februari 2013
Jag får hela tiden för mig att skriva december istället för februari när jag skriver titeln. Bra där! Somnade till filmen Sky High plus med min pojk. Äntligen! Vaknade runt halv 12 idag. Sovit ovanligt länge känns det som. Ringde några samtal innan jag la mig i sängen igen för att titta på det jag missade igår, höhö! Pojken vaknade också, så legat och myst lite på "morgonkvisten". Precis ätit frukost också. Passar på att blogga lite snabbt innan jag återvänder till att titta på Stardust. Sjukt söt film! Har bestämt mig för att gå till skolan imorgon. Kan verkligen inte sitta här hemma och göra ingenting längre. Blir 2,5 timmes matte .. Bra start! Får se om jag orkar med allting.

Om exakt en vecka så fyller jag år! Wiiie! Har bestämt mig för att gå till Systemet. Om det så är för att köpa en Smirnoff för 17 kr! Jag ska, haha! Får även besök den dagen, så det blir nog trevligt.

Ny ska jag återgå till mitt film tittande. Sedan plugga lite matte .. Ev senare så blir det att åka till Hishult. Men får se!

Ciao!
 
Jag och Sara igårkväll!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: