Victoria Solås

2013-02-26
11:28:00

26 Februari 2013
Dåligt med uppdatering, jag vet! Är fortfarande sjuk! Pallrade mig utanför lägenheten igår. Träffade Nattis och Matilda i stan, de skulle fika och en del andra ärenden. Några timmar senare bestämde jag mig för att gå på min lektion ändå. Var där en timme innan jag inte hängde med för 5 öre .. Det var jobbigt att sitta på stolen, jobbigt att lyssna på läraren. Allting var helt enkelt jobbigt! Kom hem. Somnade och sov i 2,5 timme i sängen. Vaknade upp och hade feber, IGEN!! Mindre glad.
 
Somnade till filmen Narnia vid 2 tiden ca. Vaknade vid halv 9 och nu är jag huuur pigg som helst. Önskar denna sablans förkylningen skulle kunna gå över. Avboka min provjobbning idag .. Kände att det kanske inte är så jätte trevligt att vara en vandrande virusspridare .. Dock inte fått något svar ifrån honom, men hoppas det går att ordna en ny provjobbning .. Tänkte slänga upp lite bilder senare. Alltid något att pilla med när man inte är frisk. Tänkte hoppa in i duschen. Man känner sig alltid piggare efter att ha duschat.

Btw, fick precis svar ifrån Garda Alarm och nytt provjobbar tillfälle är på måndag kl 13.00. Krockar visserligen med min engelska lektion. Men jag väljer hellre jobb före skola ..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: