Victoria Solås

2013-02-22
22:42:00

22 Februari 2013
Började dagen med ett stort glass C-vitamin. Råkat ut för en hemsk förkylning, cp ont i halsen, konstant huvudvärk, feber och stel i hela kroppen. Yeeey! Trots det så har jag varit duktig o handlat mat, städat, diskat, dammsugit o slängt soppor. När allt var klart var jag helt svimfärdig .. Man får visst igen för att man är duktig. Legat och tittat på film resten av dagen. Tittat på Serenity, Harold and Kumar 1 & 2. Vet inte riktigt vilken film som blir efter att jag jobbat lite med engelskan. Huvudvärken och febern har börjat släppa lite granna! Ska passa på med engelskan innan mitt huvud o kropp strejkar igen.
Blir en kort uppdatering iaf. Bättre än inget, right?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: