Victoria Solås

2013-02-19
16:02:00

19 Februari 2013
En riktigt glad tjej är vad jag är idag! Vaknat upp utan huvudvärk och hela sängen för mig själv(haha) Alex kunde inte somna igår så han gjorde mat, och skulle titta på ett tv-program varav han somnade på soffan, höhö. Mina CSN papper har kommit. Ringt och pratat med CSN och det visade sig att jag inte kunde beställa papperna ifrån dem utan ifrån hemkommunen ist. Var inte så jääätte glad för det då jag redan fyllt i nästa allting ..

När jag väl hade pratat klart med dem så ringde de ifrån Garda Alarm. De var fortfarande intresserad av mig så jag ska provjoba på torsdag. Om allt känns bra så ska jag börja jobba på måndag. Rätt sköna tider 15-21. Har även skola, vilket kommer krocka en aning då jag går 3 dagar i veckan från 13-15.30. Men det var inga problem enligt dem. Awesome! Är verkligen överlycklig! Känns som om allting faller på plats! Nu ska jag titta på Ponnyakuten som jag lyckades missa i söndags!
 
Tjoflöjt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: