Victoria Solås

2013-02-18
20:12:00

18 Februari 2013
Har haft konstant ont i huvudet i 4 dagar. Därav dålig uppdatering. Har ingen lust att äta tabletter hela tiden. Men när inte ens det hjälper? Tur att det är Sportlov så jag inte behöver tvinga mig själv till skolan med konstant huvudvärk. Ska ringa till vårdcentralen imorgon samt CSN för att prata lite med dem. de senaste 2 dagarna har jag legat på rummet och tittat på Vampire Diaries med sötaste Skruttan som sällskap. Ska strax starta upp mitt första avsnitt för dagen.

Fick ett samtal ifrån Bokia om att 2 av mina 3 beställda böcker har kommit. Anledningen till att den sista är så seg är för att den skickas i från England. Känner att jag hellre tar alla 3 böckerna på en gång ist för att gå 2 gånger. Plus så har det spö-regnat hela dagen!

Har väl inte direkt något annat intressant att dela med mig om så detta får avsluta uppdateringen. Hoppas ni har haft en fin helg i övrigt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: