Victoria Solås

2013-02-13
14:54:00

13 Februari 2013
Började tagen med att stänga av samtliga 7 alarm. Har ingen snooze-knapp, så måste manuellt ställa in alla alarm. Gick upp lite över 7. Hade svårt att somna igår, la mig för första gången på flera månader innan kl 12! Pojken slutade spela kl 5 på morgonen. Kom in och störde min sömn. Låg o tittade på videor på sin telefon. Slutade med att jag la huvudet under kudden. Slutligen somnade han, men inte jag ..Låg vaken någon timme innan klockan ringde.

Hade matte från 8.10-9.40. Förstod för första gången vad det handlade om och kunde göra tal utan att behöva be om hjälp var 5 sekund! På engelskan kända man sig lite lost då alla andra, förutom 3 av oss, är jäääääääätte duktiga! Slutade kl 12. Gick hem och åt lite mat. Åkte till min jobb-intervju. Som för övrigt gick jätte bra! Verkar vara ett intressant jobb. De skulle ringa nästa vecka, så då får jag veta om jag får det eller inte. Kom hem igen. Tittade till posten. Gick till Hemköp och hämtade ut ett nytt bankkort. Tappade mitt i måndags. Suttit hemma en liten stund.Pratat lite med pappa. Skolböcker behövs fixas och det är Alla-Hjärtans-Dag imorgon .. Även pratat om min födelsedag som är om exakt 3 veckor. Får jag jobbet, kom jag på att jag jobbar från 15-21. Kanske kan ta ledigt? Who knows!

Om en 40 minuter ska jag egentligen tillbaka till skolan. Skulle behöva räkna ännu lite mera matte, så jag kommer ikapp de som jobbat den senaste 5 veckorna med det jag inte har gjort. Yey! Men känner att orkenn efter denna dgaen inte alls är där den var imorses! Har inte riktigt något mera vettigt att skriva. Är heeeelt slut och längtar tills jag kan gå och lägga mig ..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: